Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμβουλευτείτε τα παρακάτω άρθρα-εργασίες σχετικά με την εκτέλεση πειραμάτων εξ αποστάσεως

οι οποίες έχουν παρουσιαστεί-δημοσιευτεί στα αντίστοιχα συνέδρια.

 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑ / ΠΡΑΚΤΙΚΑ

  1. Nikolaos Dintsios, Stamatia Artemi and Hariton Polatoglou. (2019). A review of astrophysics and a proposal for secondary education
    15th International Conference "History, Philosophy and Science Teaching", 15-19/7/2019 Thessaloniki. Proceedings under Publication.
  2. Νικόλαος Δίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Χαρίτων Πολάτογλου, (2018). Πειράματα από απόσταση στο ΑΠΘ. 11ο Πανελλήνιο & Διεθνές Συνέδριο «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», 19-21 Οκτωβρίου, Θεσσαλονίκη. ISBN:978-618-83186-2-5, σ.233-241.
  3. Artemi, S., Maidou, A., Dintsios, N., & Polatoglou, H. (2017). Using learning management systems in education for sustainable development: implementation of learning objects design for secondary school students. ESERA Conference 2017, Υπό δημοσίευση.
  4. Νικόλαος Δίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Χαρίτων Πολάτογλου, (2017). Επιμορφωτικό Εργαστήριο:Arduino και πειράματα Φυσικών Επιστημών από απόσταση. 
    5ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»,  21 - 23 Απριλίου 2017, Αθήνα και δημοσιεύτηκε στο: Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), ISSN2529-0924, ISBN978-618-83186-0-1,. σ. 1048-1053
  5. Νικόλαος Δίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Χαρίτων Πολάτογλου, (2017). Using learning management systems in education for sustainable development: Implementation of learning objects design for secondary school students. 5ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο του ΕΤΠΕ «Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία» στις 21-23 Απριλίου 2017 Αθήνα και δημοσιεύτηκε στο: Κ. Παπανικολάου, Α. Γόγουλου, Δ. Ζυμπίδης, Α. Λαδιάς, Ι. Τζωρτζάκης, Θ. Μπράτιτσης, Χ. Παναγιωτακόπουλος (επιμ.), ISSN2529-0924, ISBN978-618-83186-0-1. σ.1048-1053
  6. Σταματία Αρτέμη, Ανθούλα Μαΐδου, Νικόλαος Δίντσιος, Αικατερίνη Σουσαμίδου, Χρήστος Παπαδόπουλος, Σοφία Βαβέτση, Χαρίτων Πολάτογλου. (2016). Πειραματικές δράσεις για το χρώμα και συντονισμός για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες», 16 & 17 Απριλίου 2016, Θεσσαλονίκη και δημοσιεύτηκε στο: Πιερράτος, Θ., Κουμαράς, Π. και Πολάτογλου, Χ. (2016). Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου - “Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες”, ISBN: 978-960-93-8075-1, σ. 87 – 95.
  7. Νικόλαος Δίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Γεώργιος Γιαννέλος, Αλέξανδρος Ντόζης. (2016). Βιωματικό εργαστήριο: πειράματα από απόσταση. Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες», 16 & 17 Απριλίου 2016, Θεσσαλονίκη και δημοσιεύτηκε στο: Πιερράτος, Θ., Κουμαράς, Π. και Πολάτογλου, Χ. (2016). Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου - “Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες”, ISBN: 978-960-93-8075-1, σ. 383 – 387.
  8. Νικόλαος Δίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Χαρίτων Πολάτογλου. (2016). Υπολογισμός της σταθεράς του Planck με πραγματικό πείραμα από απόσταση. Στατιστικά ευρήματα από την εφαρμογή στην πράξη. Πανελλήνιου Συνεδρίου «Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες», 16 & 17 Απριλίου 2016, Θεσσαλονίκη και δημοσιεύτηκε στο: Πιερράτος, Θ., Κουμαράς, Π. και Πολάτογλου, Χ. (2016). Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου - “Διδακτικές προσεγγίσεις και πειραματική διδασκαλία στις Φυσικές Επιστήμες”, ISBN: 978-960-93-8075-1, σ. 553 – 562.
  9. Nikolaos Dintsios, Stamatia Artemi and Hariton Polatoglou. (2015). Assessing a remote experiment electric circuits lab for teaching secondary students       Proceedings of ESERA Conference, ISBN: 978-951-51-1541-6, p.641-651
  10. Αρτέμη Σ., Πολάτογλου Χ., Μαΐδου Α., Δίντσιος Ν., Ταρνανίδης Δ., (2014). Συμμετοχή εκπαιδευτικών σε πολυμορφικό περιβάλλον μάθησης από απόσταση στο πλαίσιο ερευνητικής εργασίας (project). Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Εκπαιδευτικού Συνεδρίου Ημαθίας ISBN: 978-960-99301-1-6, σ.227-232
  11. Δίντσιος Ν., Αρτέμη Σ., Πολάτογλου Χ., (2014). Δικτυακό Υλικό για Πειράματα από Απόσταση. 1ο πανελλήνιο συνέριο με διεθνή συμμετοχή για το εκπαιδευτικό υλικό στα μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες ISBN: 978-960-86791-5-3, σ.770-784
  12. Αρτέμη Σ., Μαΐδου Α., Δίντσιος Ν., Πολάτογλου Χ., (2014). Εκπαιδευτικό υλικό για εξ-αποστάσεως εκπαίδευση στο πλαίσιο ερευνητικής εργασίας – συνεργασία τριτοβάθμιας με σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. 1ο πανελλήνιο συνέδριο με διεθνή συμμετοχή για το εκπαιδευτικό υλικό στα μαθηματικά και τις Φυσικές επιστήμες ISBN: 978-960-86791-5-3, σ.890-905
  13. Σ. Αρτέμη, Α. Μαΐδου, Ν. Δίντσιος & Χ. Πολάτογλου. (2014). Η καθημερινότητα των αρχαίων συναντά τη σημερινή καθημερινότητα: Το «σπίτι του Σωκράτη» στην υπηρεσία της εκ- παίδευσης για τη βιώσιμη ανάπτυξη. 8ο Πανελλήνιο συνέδριο ιστορίας, φιλοσοφίας και διδακτικής φυσικών επιστημών. σ.210-217
  14. Artemi S., Dintsios, Maidou A., Polatoglou H., (2013). Developing remote physics experiments to facilitate the development of competencies of secondary schools students. Proceedings of ESERA Conference, ISBN: 978-9963-700-77-6,  p.799-805
  15. Δίντσιος Ν., Αρτέμη Σ., Πολάτογλου Χ., (2013). Η εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Άσκηση και οι ικανότητες κλειδιά. Εφαρμογή: Υπολογισμός της σταθεράς του Planck με χρήση διόδων εκπομπής φωτός (LED). Πανελλήνιο Συνέδριο: Ποια φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα; 9-10 Μαρτίου 2013. Πύργος Παιδαγωγικού Θεσσαλονίκη. ISBN 978-960-243-689-9, σ.343-349
  16. Δίντσιος Ν., Αρτέμη Σ., Πολάτογλου Χ., (2013). Η εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Άσκηση και οι ικανότητες κλειδιά. Εφαρμογή: Υπολογισμός της σταθεράς του Planck με χρήση διόδων εκπομπής φωτός (LED). Πανελλήνιο Συνέδριο: Ποια φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα; 9-10 Μαρτίου 2013. Πύργος Παιδαγωγικού Θεσσαλονίκη. ISBN 978-960-243-689-9, σ.343-349
  17. Αρτέμη Σ., Δίντσιος Ν., Ιωαννίδης Δ. & Πολάτογλου Χ., (2013). Καλλιεργώντας "ικανότητες - κλειδιά" στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση: δημιουργία κατάλληλου περιβάλλοντος στο πλαίσιο διαθεματικής διερευνητικής εργασίας (project). Πανελλήνιο Συνέδριο: Ποια φυσική έχει νόημα να διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα; 9-10 Μαρτίου 2013. Πύργος Παιδαγωγικού Θεσσαλονίκη. ISBN 978-960-243-689-9, σ.291-300
  18. Δίντσιος Ν & Πολάτογλου Χ, (2013). Η εξ αποστάσεως Εργαστηριακή άσκηση στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Εφαρμογή: Επιβεβαίωση του νόμου του Ohm. 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στο Βόλο 26-27-28 Απριλίου 2013. ISBN: 978-618-80580-2-6, σ. 596-604
  19. Νικόλαος ∆ίντσιος, Σταματία Αρτέμη, Χαρίτων Πολάτογλου (2013). Η εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Άσκηση και πως μπορεί να Ενσωματωθεί στην Εκπαιδευτική ∆ιαδικασία σήμερα. - Εφαρμογή: Υπολογισμός της σταθεράς του Planck με χρήση φωτοδιόδων. Ν. Τζιμόπουλος (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» Σύρος, 21, 22 & 23 Ιουνίου 2013. σ. 891-903
  20. Αρτέμη Σταματία, ∆ίντσιος Νικόλαος, Πολάτογλου Χαρίτων (2013). Συνεργασία τμήματος Φυσικής ΑΠΘ με 1ο ΓΕΛ Γιαννιτσών από απόσταση - Χρήση σύγχρονων και ασύγχρονων μέσων επικοινωνίας στο πλαίσιο ερευνητικής διαθεματικής εργασίας Ν. Τζιμόπουλος (Επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» Σύρος, 21, 22 & 23 Ιουνίου 2013. σ. 1410-1418
  21. Δίντσιος, Ν., Πολάτογλου, Χ. (2011). Σχεδιασμός Δικτυακής Εφαρμογής και Διάταξης για την Εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Άσκηση. Proceedings of 6th International Conference in Open & Distance Learning, σ. 151-156, Λουτράκι. DOI: http://dx.doi.org/10.12681/icodl.669
  22. Διημερίδα «Προπτυχιακές Σπουδές και Εκπαιδευτικές Πρακτικές στο ΑΠΘ», που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη 31/3 & 1/4 2012, Σχεδιασμός Δικτυακής Εφαρμογής και Διάταξης για την Εξ Αποστάσεως Εργαστηριακή Άσκηση

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

  1. Dintsios, N., Artemi, S., & Polatoglou, H. (2018a). Acceptance of Remote Experiments in Secondary Students.International Journal of Online Engineering (iJOE)14(05), 4-18.
  2. Dintsios, N., Artemi, S., & Polatoglou, H. (2018b). Evaluating Stars Temperature Through the BV Index Using a Virtual Real Experiment from Distance: A Case Scenario for Secondary Education.International Journal of Online Engineering (iJOE),14(01), 162-178.
  3. Stamatia Artemi, Anthoula Maidou, Nikolaos Dintsios and Hariton Polatoglou “Physical processes of energy  transfer related to everyday life experiences "   BULLETIN DE LA SOCIETE DES SCIENCES ET DES LETTRES DE LODZ Recherches sur les d´eformations, 2016, vol. LXVI, no. 2, 146 pp. Pages 75-89.

ΑΛΛΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

      Ένταξη σε Πρόγραμμα Καινοτομίας (αρ.πρωτ. 35/23-06-2015) του Ι.Ε.Π. με τίτλο: “ Εναλλακτικοί τρόποι μάθησης των Φυσικών -Τεχνολογικών Επιστημών με           την αξιοποίηση του μικροεπεξεργαστή Arduino σε βαθμίδες της εκπαίδευσης ”